Atık Suların Yeniden Kullanım Oranı Yüzde 5,2’ye Yükseldi

ABONE OL
6 Ağustos 2023 03:12
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Atık Suların Yeniden Kullanım Oranı Yüzde 5,2’ye Yükseldi

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Haziran ayı itibarıyla arıtılmış atık suların yeniden kullanım oranının yüzde 5,2’ye ulaştığını açıkladı.

Mehmet Özhaseki konuyla ilgili,  “Atık suların yeniden kullanım oranına ilişkin, 2023 yılı sonu için belirlediğimiz yüzde 5’e çıkarma hedefimizi yıl bitmeden tamamladık. Haziran ayı itibarıyla, atık suların yeniden kullanım oranını yüzde 5,2’ye çıkardık.” diye konuştu.

Atık Suların Yeniden Kullanım Oranı Yüzde 5,2'ye Yükseldi

Bakan Mehmet Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığını paylaşımda, “Doğal kaynaklarımızın sürdürülebilirliğini sağlamak ve iklim değişikliğinin su kaynakları üzerindeki etkilerini azaltmak sorumluluğuyla, atık suların yeniden kullanım oranına ilişkin, 2023 yılı sonu için belirlediğimiz yüzde 5’e çıkarma hedefimizi yıl bitmeden tamamladık. Haziran ayı itibarıyla, atık suların yeniden kullanım oranını yüzde 5,2’ye çıkardık.” ifadelerini kullandı.

Atık Suların Yeniden Kullanım Oranı Yüzde 5,2'ye Yükseldi

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.